Job 99 van 790


Report this listing

Solliciteren



Customer Administratie Medewerker


Functie

Als CUSTOMER ADMINISTRATIE MEDEWERKER ben je verantwoordelijk voor:
  • Het zorgvuldig en efficiënt beheren van de administratieve sales processen.
  • Je biedt ondersteuning aan klanten en collega's van de verschillende sales afdelingen.
  • Je staat o.a. in voor de orderverwerking in SAP,
  • Je informeert klanten over de status van hun bestellingen en beantwoordt vragen omtrent levertermijnen.
  • Je verwerkt factuurcorrecties en retouraanvragen.
  • Je informeert klanten op een proactieve manier met als doel de klanttevredenheid en retentie te waarborgen.
Je komt terecht in een internationaal Customer Service team met collega's in België en Nederland. Je rapporteert aan de Customer Service Manager.

Bedrijfsinformatie
Je komt terecht in een boeiende, internationale omgeving waarin welzijn en resultaten hand in hand gaan. Ze hebben een jarenlange ervaring en expertise met de meest uiteenlopende situaties en sectoren. Hun klantenbestand bestaat uit meer dan 4000 bedrijven van kmo's tot multinationals en de overheid. Je werkt in een internationaal bedrijf met een sterke KMO-mentaliteit met een 250-tal medewerkers. Meer weten? Dan moet je solliciteren!

Jouw profiel

Voor deze vacature zoeken we iemand met volgend profiel:
  • Je hebt min. 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie.
  • Je bent in het bezit van een Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je spreekt zeer goed Nederlands en je hebt een goede basis Frans.
  • Je bent klantgericht, bevraagt de verwachtingen en behoeften van klanten, denkt mee met de klant en biedt een zo optimaal mogelijke oplossing.
  • Je bent een teamplayer, zoekt overleg op, vraagt en biedt hulp om de teamdoelstellingen te realiseren.
  • Je staat open voor veranderingen en weet je werkwijze vlot aan te passen wanneer er wijzigingen zijn van processen en systemen.
  • Je bent stressbestendig en blijft efficiënt functioneren onder druk, bij tegenslag of in moeilijke situaties.
  • Je werkt zorgvuldig, hebt oog voor details en bent er op gericht op fouten te voorkomen.
  • Je maakt je sterk in het opvolgen van openstaande dossiers en gemaakte afspraken. Je voorziet wat ruimte voor vertraging of barrières en weet deze aan te pakken.
  • Je bent systeemvaardig en hebt ervaring met SAP of een ander ERP-systeem. Ervaring met Salesforce is een plus.
  • Je bent behendig in Excel en vertrouwd met toepassingen zoals V-lookup en de opmaak van draaitabellen. Je weet bestaande tabellen te interpreteren en verwerken.
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
  • Klanten: Overheden, administratie
  • Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Klanten: Groepen, grote ondernemingen
  • Klanten: Bedrijven
  • Klanten: Key accounts
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)

Aanbod

Onze klant geeft je ruimte om jezelf te ontplooien, je loopbaan in eigen handen te nemen en je sterktes in te zetten. Ze dompelen je onder in onze organisatiecultuur waardoor je op een autonome en verantwoordelijke manier bijdraagt. Hierbij is vertrouwen een vertrekpunt voor een mooie samenwerking. Hierbij voorzien zij een mooi salarispakket:
  • Job optie vast na geslaagde uitzendperiode.
  • Contract 39u
  • 20 vakantiedagen + 6 ADV dagen
  • Flexibele uren tussen 7u30 en 9u starten en stoppen tussen 16u30 en 17u
  • Brutoloon volgens ervaring
  • Maaltijdcheques 6 euro
  • Mogelijkheid tot 3 dagen/week van thuis uit te werken
  • Bij vast contract groeps- & hospitalisatieverzekering
  • Ecocheques
  • Fietsvergoeding
  • Mogelijkheid tot fietsleaseplan bij 6 maand dienst

Solliciteren

CAROLINE DE BIE
003234430660

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht